

Prin intermediul ședințelor de consiliere individuală ofer sprijin copiilor, părinților și cadrelor didactice în vederea dezvoltării și reglării emoționale, astfel încât cei mici să își descopere cele mai sănătoase resurse interioare care să îi ajute să își dezvolte abilitățile emoționale și sociale necesare adaptării la mediul social și educațional.
Într-un cadru sigur și confidențial, îi însoțesc pe cei mici și mari în procesul lor de creștere și dezvoltare, ghidându-i cu blândețe printre provocările personale și școlare, pentru ca ei să se simtă în siguranță, să primească sprijinul emoțional necesar pentru creșterea încrederii și stimei de sine, pentru consolidarea autonomiei și creșterea capacității de a găsi soluții și alternative creative la situațiile cu care ei se confruntă.
Sunt psiholog și psihoterapeut sau, cum îmi spun copiii, “doamna cu Inimioara”.
Sunt membră a Colegiului Psihologilor din România și am o experiență de peste 14 ani în lucrul cu copii și adulți în clinică, școli, grădinițe dar și ca psihoterapeut, în practica privată.

În procesul de consiliere pun accentul pe dezvoltarea unei relații calde, empatice cu limite ferme și constructive.
Îmi doresc ca fiecare copil să își dezvolte inteligență emoțională, să relaționeze sănătos, să învețe să își exprime nevoile și la rândul lor să pună limite sănătoase în relație cu ceilalți.
Fiecare etapă de creștere vine cu provocări noi de adaptare, relaționare și reglare emoțională, iar cei mici se confruntă cu frici legate de intrarea în colectivitate sau schimbări ale colectivului, de felul în care sunt primiți de colegi și profesori, de prieteniile pe care reușesc sau nu să le construiască.

- Performanța școlară și creșterea nivelului de dificultate a sarcinilor pe parcursul anilor școlari,
- echilibrul între odihnă și activitate academică,
- imaginea de sine și stilul de comunicare cu ceilalți,
- comunicarea cu familia și prietenii,
- tensiunile interioare acumulate,
- teama de eșec,
- comparația cu ceilalți,
- competiția și integrarea în grupul social
sunt doar câteva dintre provocările pe care ei le întâlnesc pe parcursul anilor de școală, și reprezintă în aceleași timp ocazii valoroase ca ei să își construiască încă de pe acum modalități de răspuns adecvate, creative pentru a-și crește starea de bine, echilibrul interior, dar mai ales pentru a-și consolida încrederea și sentimentul valorii de sine.
Un copil cu sentimentul valorii de sine consolidat, conștient de abilitățile lui, echipat cu instrumentele necesare de a face față provocărilor emoționale și pregătit să relaționeze adecvat cu cei din jur, va deveni un adult echilibrat, care își poate construi zi de zi starea de bine și calitatea vieții – iar pentru această merită să primească ajutorul necesar în formulă cea mai potrivită pentru el.